" دارا " و .. "سارا " !























یک پسر

Remember You Die

" دارا " که باشی ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" سارا " با پای خودش به سراغت میاید ! 



نظرات شما عزیزان:

gooogoole magol
ساعت20:50---17 آذر 1391
سلام مرسی که سر زدی بازم از این کارا بکن

پاسخ: چشم حتما :دی


چیا
ساعت11:47---17 آذر 1391
من خیلی “با احساسم”



ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه … !


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت15:53---16 آذر 1391
تا یه مدتی مخاطب خاموش ام ... میرم تو خلصه ... لازمه تنهایی ... مسلما وقتی برگردم دیگه نشونی از ملینا ی سابق نمیبینی ... شاید گند اخلاق تر و بدتر بشه ... شایدم .... همه چیز به تصمیمم بستگی داره ... شاید وبم و بستم ....شاید .... نمیدونم .... بای تا نمیدونم کی ؟؟؟؟

sara
ساعت17:38---14 آذر 1391
من با پای خودم اومدم!!!!خخخخپاسخ: :دی اما من امیررضا هستم و دارا نیستم :))))

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت23:50---13 آذر 1391
نه دیگه اشتباه همین جاست ....

دختر نازه و پسر نیاز ....


erfan
ساعت19:05---13 آذر 1391
قلقلکم دادی من تازه عضو شدم میشه کمکم کنی اگه میشه

erfan
ساعت18:59---13 آذر 1391
حرفات قلقلکم داد.من تازه عضو شدم میشه یه کم کمکم کنی اگه میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:33 توسط Amirreza Mjv| |


آخرين مطالب
» ...
» ...
» بت ..
» ...
» رفتن ..
» ماه ..
» جمعه ها ..
» بار اول ..
» ...
» وقتی که می رفتی ..
» ...
» ...
» ...
» استاد
» راست میگفتی ..
» یه نوع بیماری ..
» ...
» ..
» ما نسلی هستیم که ..
» یاد گرفتم ..

Design By : RoozGozar.com